دادستان داراب خبر داد؛

بحران تعطیلی پتروشیمی در داراب

تعطیلی پتروشیمی موجب بحران در داراب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادق صادقی دادستان شهرستان داراب با اشاره به موضوع خشکسالی و مشکلات کشاورزی و باغداری گفت: این مشکلات باعث بیکاری تعداد زیادی از جوانان این شهرستان شده که در صورت تعطیل نشدن مجتمع پتروشیمی داراب می‌تواند بیش از یک هزار نفر را جذب کند و از بحران در این شهرستان جلوگیری کند.

وی بیان کرد: با توجه به پرآب شدن سد رود بال داراب و مشکل آب که برای تعطیلی پتروشیمی مطرح شده بود دیگر بهانه‌ای برای تعطیلی مجتمع پتروشیمی  داراب و جود ندارد.

صادقی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی و قرار گاه خاتم الاانبیاء این شهرستان مسئول راه اندازی این مجتمع پتروشیمی هستند درخواست کرد فرماندار، مسئولان شهرستان داراب پیگیر این موضوع باشند.

دادستان شهرستان داراب ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای مجتمع پتروشیمی این شهرستان سرمایه گذاری شده که پس از ۵ سال تصمیم به تعطیلی مجتمع پتروشیمی داراب گرفته اند و مقرر شده ۴ پتروشیمی داراب، جهرم و فسا به عسلویه بوشهر انتقال یابند.

همچنین عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب اضافه کرد: با توجه به اینکه هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این پتروشیمی در نظر گرفته شده خروج این اعتبار باعث ضرر به مردم این شهرستان است و مسئولان باید برای سرمایه گذاری در این مجتمع پتروشیمی راهکاری بیندیشند و مردم و مسئولان به شدت با تعطیلی پتروشیمی داراب مخالف هستند.
انتهای پیام/ت

مخالفت مردم و مسئولان شهرستان داراب با تعطیلی پتروشیمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.