توضیحات دبیر هیئت دولت درباره بخشنامه کاهش ترافیک دولت در روزهای اول مهرماه

دبیر هیئت دولت گفت: بخشنامه کاهش ترافیک دولت مساعدتی برای کارمندان است تا رفت و آمدشان را در روزهای اول مهرماه مدیریت کنند.

بخشنامه کاهش ترافیک مساعدت دولت برای حضور کارمندان در ادارات در دو هفته اول مهرماه استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت درباره بخشنامه اخیر دولت برای اختصاص فرجه یک ساعته حضور کارمندان در محل کار، گفت: شهردار تهران با توجه به شروع ماه مهر، آغاز سال تحصیلی جدید، افزایش تقاضای سفرهای شهری تا دو هفته ای که برای برقراری کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه می رسانند زمان لازم است، درخواست کرد که تاخیر یک ساعته یعنی تا9 صبح از اول تا 15 مهرماه کارمندان مجاز شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود.

وی یادآور شد: برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند، بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاه ها، بانک ها و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات دو هفته اول مهرماه تا ساعت 9 صبح مجاز شمرده می شود.

دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

براساس بخشنامه امروز معاون اول رئیس جمهور، با توجه به آغاز سال تحصیلی 1397-1396 و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت 9 صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

انتهای پیام/

بخشنامه کاهش ترافیک مساعدت دولت برای حضور کارمندان در ادارات در دو هفته اول مهرماه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار