فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد؛

کشف 194 کیلو گرم مواد مخدر در گلستان/عوامل تهیه و توزیع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۱۹۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در راستای طرح عملیاتی مبارزه با موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان با بیان اینکه امروزه اعتیاد یکی از مشکلات و چالش‌های عمده جوامع انسانی به حساب می‌آید، اظهار داشت: مسئله مواد مخدر و اعتیاد یک مشکل و پدیده جهانی است.

وی با بیان اینکه همه ساله هزینه های زیادی صرف مقابله با این پدیده شوم می‌شود، افزود: متاسفانه ریشه بسیاری از جرائم و آسیب‌ها به اعتیاد ختم می‌شود.

فرمانده انتظامی گلستان مبارزه با این پدیده شوم را اولویت مهم پلیس برشمرد و گفت: پلیس برای کاهش جرائم و برقراری امنیت پایدار در جامعه ملزم به برخورد با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عملیات مبارزه با موادمخدر در طول سال اجرا و توفیقات بسیار خوبی نیز حاصل شد، تصریح کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد نیاز به عزم ملی دارد.

سردار جاویدان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش ضریب امنیتی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: در این طرح 4 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و بیش از 194 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران در ادامه این طرح 251 معتاد متجاهر جمع آوری که بخشی از آنان جهت درمان به مراکز ترک اعتباد معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

کشف ۱۹۴ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.