اجرای 31 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 31 عنوان برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح و بسیج در هفته دفاع مقدس امسال در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،سردار عابدین خرم گفت: رژه نیروهای مسلح امسال در شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، نقده، مهاباد و پیرانشهر اجرا می شود.

وی بیان کرد: نمایش توانمندی های نیروهای مسلح و به رخ کشیدن قدرت نظامی جمهوری اسلامی به دشمنان در اولین روز این هفته از جمله اهداف برگزاری این آیین است.

وی اضافه کرد: برنامه های نمایشگاهی، نشست و سخنرانی در مدارس با حضور پیشکسوتان استان در دوران دفاع مقدس، اعزام 37 اکیپ پزشکی به مناطق محروم آذربایجان غربی، ویزیت رایگان در مراکز بهداری نیروهای مسلح، راه اندازی و اجرای تئاتر خیابانی و مراسم شب شعر و خاطره، برگزاری یادواره شهدا در راستای کنگره ملی 12 هزار شهید استان، نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر، اجرای آیین های آبروی محله در 120 مسجد، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم از سایر برنامه های اجرایی در طول این هفته به شمار می رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هدف از برگزاری برنامه های متنوع در این هفته نشر ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی، ملی و ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن بعد از 37 سال به نسل جوان است.

انتهای پیام/ع

برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.