جوان ترین شرکت کننده ابرماراتن بیابان لوت

وحید زید آبادی، جوان ورزشکار ۲۴ ساله شهدادی به عنوان جوان ترین دونده ابرماراتن راه ابریشم ایران به اتفاق ۵۰ دونده خارجی و ایرانی در این رویداد بزرگ بین المللی توان خود را محک زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این جوان ۲۴ ساله که بدون تجهیزات ورزشی و تنها با یک جفت کفش معمولی و یک لباس ورزشی ساده از کاروانسرای شفیع آباد به همراه رکورد داران دو ماراتن استارت زد، دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده حقوق و قضا در دانشگاه آزاد رفسنجان است.

وی توانست بدون وقفه و با انرژی بالا ۱۰ کیلومتر اول این رویداد ورزشی را به صورت نمادین بدود و نام شهداد را یک بار دیگر بر سر زبان ها جاری سازد.

وحید زیدآبادی درباره حضورش در این مسابقه گفت: به عنوان فرزند نخل و کلوت (شهداد) خوشحالم از اینکه این رویداد مهم برای دومین سال پیاپی در شهداد و لوت برگزار می شود و از این بابت به خودم می بالم و از آژانس لوت هم به عنوان مجری برنامه تشکر می کنم.

فرزند شهداد که از فعالان و دوستداران حوزه گردشگری و مدیر برنامه ریزی و هماهنگی اقامتگاه بوم گردی کاشکلو در شهداد است و دوره های مختلف تورلیدری، هتلداری و گردشگری را در کرمان و تهران با موفقیت پشت سر گذاشته، افزود: وقتی مطلع شدم از همه کشورهای دنیا به شهداد می آیند و قرار است در بیابان لوت و کلوت های زیبایش بدوند با خودم گفتم شهداد هم باید یک نماینده در این رویداد داشته باشد و تصمیم گرفتم در این مسابقه بزرگ شرکت کنم.

وی تصریح کرد: من بدون هیچ گونه تمرین حرفه ای و به صورت نمادین ۱۰ کیلومتر اول مسابقه را حتی جلوتر از برخی شرکت کنندگان دویدم و هدفم از شرکت در ابرماراتن این بود که خودباوری را در بچه های شهداد تقویت کنم و با ایجاد انگیزه شاهد حضور آنها را در اینگونه رویدادهای مهم ورزشی باشیم.

انتهای پیام/ب

دومین ابرماراتن راه ابریشم ایران در شهداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام

خسته نباشی کاش تمام جوانان شهداد مثل شما با انگیزه بودند