یوسفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اتهام‌زنی استقلالی‌ها به همدیگر در برنامه زنده غیراخلاقی بود/ برخی با حاشیه‌سازی، حریمی برای ماندگاری خود ایجاد کرده‌اند

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: اتهام‌زنی استقلالی‌ها به همدیگر در برنامه زنده اقدام غیراخلاقی بود که مناسب با ساختار‌های ما نیست.

اتهام‌زنی استقلال در برنامه زنده اقدام غیراخلاقی بود/ تلاش برخی برای ماندگاری با ایجاد حاشیههمایون یوسفی عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به افشاگری استقلالی‌ها در برنامه نود گفت: کار آنها اقدامی غیراخلاقی بود که مناسب با ساختارهای ما نیست و امیدواریم این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مشکلات تیم استقلال کم و بیش قابل پیش‌بینی بود، افزود: برخی‌ در تیم‌های بزرگ چه در مقام کادر فنی چه بازیکن تلاش می‌کنند با ایجاد حاشیه، ماندگاری خود را بیشتر کنند که ظاهرا استقلال دچار این مشکل شده است.

یوسفی تاکید کرد: این حاشیه‌سازی‌ها برای برخی حریمی ایجاد کرده که می‌تواند امتیازاتی را برای ماندگاری آن‌ها  بوجود بیاورد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه متأسفانه این موضوع به روالی در فوتبال ما به ویژه در تیم‌های بزرگ تبدیل شده است، اظهار کرد: بعضا ایجاد این حواشی با هماهنگی‌ برخی رسانه‌ها انجام می‌شود که این موضوع به فوتبال ما هم آسیب رسانده است.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: چه بسا بسیاری از این صحبت‌ها هماهنگ شده بیان می‌شود و این هماهنگی‌ به ذات فوتبال ما آسیب می‌رساند که مشابه آن را در سایر نقاط دنیا نمی‌توان دید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
خیلی خنده دار بود عادل هم هنگ کرده بود چقدر دروغ خدایا به خاطر دروغام منو ببخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
فردوسی پور معرکه برپا می کند و اینگونه با به جان هم انداختن افراد می خواهد برنامه اش را جذاب کند ولی روزی چوب همین کارش را خواهد خورد.
آخرین اخبار