هواوی با پردازنده جدید خود انقلابی بزرگ ایجاد کرد

شرکت هواوی سرانجام پردازنده Kirin 970 جدید خود را در تست‌های سرعت اینترنتی آزمایش کرد و نتیجه همان چیزی بود که این شرکت ادعا کرده بود.

هواوی با پردازنده جدید خود انقلابی بزرگ ایجاد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی مدتی پیش اعلام کرده بود که در حال ساخت پردازنده پرقدرت Kirin 970 است. این شرکت که پیشینه بسیار خوبی در ساخت گوشی‌های هوشمند دارد اخیرا در بازار ساخت پردازنده‌های گوشی همراه نیز وارد شده است.

اما به تازگی اعلام شد که پردازنده Kirin 970 پرسرعت‌ترین اینترنت همراه را دارد. این پردازنده نسل جدید سرعتی معادل 1.2 گیگابایت بر ثانیه دارد و قادر است با بیشترین سرعت موجود، اطلاعات را از طریق اینترنت انتقال دهد.

زمانی که اعلام شد هواوی قصد دارد پردازنده Kirin 970 را عرضه کند، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که این پردازنده در رقابت با پردازنده‌های قدرتمند Qualcomm قرار گیرد. اما این اتفاق امروز افتاد و تست سرعت پردازنده Kirin 970 باورنکردنی بود.

گفتنی است؛ پردازنده Kirin 970 برای اولین بار  روی گوشی Huawei Mate 10 استفاده شد و قطعا در آینده‌ای نزدیک بسیاری از شرکت‌های ساخت گوشی هوشمند از این تراشه استفاده خواهند کرد.

 انتهای پیام/

شرکت هواوی سریع‌ترین پردازنده جهان را ارائه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار