مدیر عامل باشگاه فجر خبر داد؛

ضرب و شتم مديرعامل فجر در مازندران

مدیر عامل باشگاه فجر گفت: در کجای دنیا در یک بازی و در جایگاهی ویژه یک مدیرعامل مهمان را به باد کتک میگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر در مورد اتفاقات بعد از بازی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و خونه به خونه مازندران در رقابت های لیگ دسته یک کشور گفت: واقعاً آدم متأسف می شود برای این فوتبال، در کجای دنیا در یک بازی و در جایگاهی ویژه یک مدیرعامل مهمان را به باد کتک میگیرند.

مدیرعامل فجرسپاسی افزود: قبل از اینکه به حسن زاده مدیرعامل خونه به خونه خسته نباشيد بگويم با مشت به سینه من کوبید و با اشاره به چهار پنج نفر که نمی‌دانم از کجا پیدایشان شد من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و من یک نفر چگونه می‌توانستم از خودم در مقابل این همه آدم دفاع کنم و در حال حاضر که سالم هستم خدا را شکر می‌کنم که نیروی انتظامی به موقع رسید و من را نجات داد و خدا دوباره جانی دیگر به من عطا کرد.

وی تصریح کرد: تیم فجر که تا دقیقه ۹۰ باخته بود و ورزش بخصوص فوتبال برد و باخت دارد، مگر همه چیز را می‌توان با پول حل کرد، من واقعاً این حق را می‌دهم به تیم‌های دیگر که در مازندران به مشکل خوردند و مگر قرار است هر کسی در فوتبال شکست بخورد باید این همه جنگ جدل راه بیندازد.

فلاح ادامه داد: زمان شعبان بی‌مخ گذشته است واقعاً نمی‌دانم جان انسان‌ها مهم‌تر است یا برد و باخت، مدیرعامل این تیم و اطرافیانش چگونه به خودش اجازه دادند که اینگونه با من رفتار کنند و چرا توهین به مقدسات من کردند و مطمئن باشید که من این موضوع را حتماً از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم.

وی افزود: من به این نتیجه رسیدم که منشاء تمام این درگیری‌ها در شهر بابل خود مدیرعامل این تیم جناب حسن‌زاده است .

فلاح اظهار کرد: نمی‌دانم بازیکن این تیم مجتبی رمضانی که از قبل می‌شناختمش چرا با مشت به من حمله‌ور شد و واقعاً وضعیتی که امروز دیدم بازی کردن در این شرایط اگر تیمی مهمان باشد خیلی خطرناک است.

انتهای پیام/ن

بازی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و خونه به خونه مازندران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار