محتشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

واحد‌های کوچک متراژ، رکورددار افزایش نرخ اجاره

عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌های اجاره در مناطقی جنوبی که دارای واحد‌ها کوچک بوده، بیشتر نمایان می‌شود.

نرخ اجاره در تابستان امسال به بالاترین نرخ خود رسید/ واحد‌های کوچک متراژ رکود دار افزایش ۲۰ درصدی نرخ اجاره بودندحسن محتشم عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: امسال قیمت‌های اجاره به بالاترین حد خود یعنی معادل یک سوم قیمت خرید ملک رسیده که این روند برای مستاجران بسیار مشکل ساز بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌های اجاره در واحد‌های کوچک متراژ بوده‌ایم، تصریح کرد: توزیع نامناسب ساخت وساز و افزایش نامتعارف قیمت‌ها، باعث شده که نرخ‌های اجاره امسال با افزایش روبرو شود.

محشتم در ادامه افزود: این افزایش قیمت در بخش‌های کلان شهر و در مناطقی جنوبی که دارای واحد‌ها کوچک بوده ، بیشتر نمایان  می‌شود ، زیرا در این مناطق اکثر افراد کم درآمد ساکن هستند و تنها این قشر دچار آسیب می‌شوند.

وی در پایان تاکید کرد: دولت باید هرچه سریعتر برای کنترل این بازار برنامه ریزی کند و اقدامات لازم را برای بهبود آن به کار گیرد.

انتهای پیام/

مناطق جنوبی تهران رکورددار گرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار