دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس خبر داد؛

فارس رتبه نخست در مبارزه با مواد مخدر

فارس در مبارزه با مواد مخدر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، گفت:با تلاش‌ های انجام شده و هماهنگی موجود بین دستگاه‌های متولی و اعضاء شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، امسال برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده ایم که در کشور موفق به کسب رتبه نخست شده ایم.

وی بیان کرد: کسب رتبه نخست در سایه هفکری و همدلی و در بین اعضاء شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از جمله دستگاه‌های فرهنگی، درمانی، قضایی، امنیتی و انتظامی انجام شد.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس تصریح کرد: مشارکت به عنوان امری پسندیده می‌تواند باعث تقویت احساس تعلق اجتماعی و تحقق سطح بالاتری از تعامل شود که با تکیه بر قابلیت‌ های انسانی می‌تواند نقشی موثری در روند کاهش آسیب‌ های اجتماعی به ویژه معضل مواد مخدر باشد.


ابراهیمی با اشاره به نقش موثر اصحاب رسانه در پیشگیری از اعتیاد اضافه کرد: برای مبارزه تاثیرگذار با موادمخدر نیازمند فعالیت در زمینه اجتماعی هستیم که اطلاع‌ رسانی و ارتقاء آگاهی‌ های عمومی از اصلی‌ ترین ارکان اجتماعی و فعالیت رسانه رکن اصلی در اطلاع‌ رسانی است.

انتهای پیام/ت

رتبه نخست کشوری فارس در مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار