درخشش دختران شناگر کردستانی در رقابت های شمالغرب کشور

شناگران دختر زیر ١٤ سال و بالای ١٤ سال کردستانی با کسب چهار نشان نقره و دو عنوان نقره و برنز تیمی،٥٠*٤ متر مختلط و ٥٠*٤ متر آزاد تیمی در رقابت های شمالغرب کشور خوش درخشیدند.

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت های شنای دختر زیر ١٤ سال و بالای ١٤ سال شمالغرب کشور شامگاه یکشنبه ۲۶ شهریورماه به میزبانی شهر زنجان برگزار شد.

این مسابقات با حضور پنج استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان در ماده های مختلف به مدت یک روز انجام گرفت.

در پایان این رقابت ها تینا محمودی شناگر کردستانی در ماده های ٥٠ و ١٠٠ متر کرال پشت در جایگاه دوم قرار گرفت و آنیا کریمی دیگر ورزشکار استان در مواد ٥٠ و ١٠٠ متر آزاد نیز به مقام دوم دست یافت.

در مسابقات ٥٠*٤ متر آزاد تیمی، تینا محمودی، هستی فاتحی، سارا چگینی و آنیا کریمی عنوان سوم را از آن خود کردند و شناگران کردستان در ماده ٥٠*٤ متر مختلط تیمی متشکل از تینا محمودی در شنای کرال پشت، کیمیا فیضی در قورباغه، سارا چگینی در شنای پروانه و آنیا کریمی در بخش آزاد رتبه دوم را کسب کردند.

تیم کردستان با ۱۴ شناگر به سرپرستی رودابه تزیین و مربیگری سارا ارشدی در رقابت های شنای دختر زیر ١٤ سال و بالای ١٤ سال شمالغرب کشور شرکت کرد.

انتهای پیام/م

کسب مدال های رنگارنگ دختران شناگر کردستانی در رقابت های شمالغرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.