پناهنده :تیم جوانان سپاهان منحل شد / قضاوت فینال مسابقات جوانان کشور سوت های اشتباه داشت

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت : با بازیکن خاطی تیممان در فینال مسابقات قهرمانی کشور برخورد کردیم و فعلا تیم جوانانمان را منحل کردیم.

پناهنده :تیم جوانان سپاهان منحل شد / قضاوت  فینال مسابقات جوانان کشور سوت های اشتباه داشتاسماعیل پناهنده سرپرست تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، در مورد حواشی ایجاد شده در فینال مسابقات جوانان کشور در قائنات خراسان جنوبی گفت : مسابقات قهرمانی جوانان کشور با حضور 20 تیم در شهر قائنات خراسان جنوبی برگزار شدو تیم جوانان سپاهان هم در این مسابقات شرکت کرد . ما موفق شدیم تا جمع چهار تیم صعود کنیم و در بازی فینال به مصاف تیم قائنات رفتیم .

او افزود: به هر صورت تیمی که میزبان مسابقات است وضعیت بهتری به تیم میهمان دارد . این وضعیت شامل مسائلی چون تماشاچی و حتی داوری هم می شود و متاسفانه داوری در برخی مسابقات به کمک میزبان می آید و در این بازی هم داور  بسیار بد قضاوت کرد .

سرپرست تیم هندبال سپاهان ادامه داد : من هنوز فیلم بازی را به طور کامل مشاهده نکرده ام اما در 2 صحنه ای که برای من فرستاده بودم متوجه شدم که داور به اشتباه سوت زده است . بازی در نهایت با اختلاف یک امتیاز به نفع تیم میزبان به پایان می رسد و ظاهرا زمانی که یکی از بازیکنان ما در اعتراض به تصمیمات داور با او بحث می کند و درگیری ایجاد می شود . همین مسئله منجر به دریگری در زمین شده و حتی تماشاگران هم وارد زمین می شوند .

پناهنده ادامه داد : به هر صورت ما پس از این مسئله تشکیل کمیته انضباطی دادیم  و با توجه به این رفتار بازیکنان تیممان تصمیم گرفتیم با او برخورد و تیم را منحل کنیم . چون این گونه برخورد ها و مسائل در شان و اندازه سپاهان نیست .

او در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله از طرف فدراسیون پیگیری شده است بیان داشت : ما مدت ها است که از داوری لطمه می خوریم و هر زمانی که این مسائل را مطرح می کنیم با این جواب مواجه می شویم که این موضوع تصمیمات داور است . با این حال ما از حقمان در جلسه کمیته انضباطی دفاع می کنیم.

تیم مان مشکل مالی ندارد / برنامه هایمان را سال به سال انجام می دهیم

سرپرست سپاهان در باره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و برنامه ریزی امسال عنوان کرد : خوشبختانه امسال بهتر از سال گذشته برنامه ها تنظیم شد و تنها مسابقات لیگ یک بار به تعویق افتاد . ما سال گذشته 3 بار در دوره بدنسازی رفتیم و 3 بار شاهد به عقب افتادن بازی های لیگ بودیم .

او در ادامه و درباره بودجه باشگاه و مسائل مالی تصریح کرد: خوشبختانه ما باشگاهی هستیم که بر اساس برنامه جلو می رویم و تا پیش از پایان هر سال بودجه سال بعدمان را آماده می کنیم تا در طول سال با مشکل مواجه نشویم . تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی مناسب دخل و خرج هایمان را تنظیم کنیم .

اسماعیل پناهنده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در تیم امسال صورت گرفته یا خیر بیان کرد : ما امسال هم مانند سال گذشته با طاهری ادامه می دهیم و تغییری در سمت سرمربی نداشتیم . همچنین امسال تیم بومی در اختیار داریم و تنها یک بازیکن غیر بومی به اسم یاسین کریمیان از شیراز را به خدمت گرفتیم . همچنین احسان کمیلی و 2 بازیکن اصفهانی دیگر را هم به تیم اضافه کرده ایم .

انتهای پیام /

اظهارات سرپرست تیم هندبال سپاهان در مورد انحلال تیم جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.