اولین مسابقه عکس روح الله در استان اصفهان, امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر هنری جشنواره عکس روح الله گفت: تعداد آثار ارائه شده 435 اثر بود که در نهایت 73 اثر برگزیده از 71 نفربه نمایشگاه راه یافتند.

وحید مومن زاده با اشاره به شرکت کنندگان از استانهای اصفهان, همدان ,مرکزی,تهران و کردستان در این مسابقه افزود: مسابقه در بخش های مختلفی از جمله تک عکس دوربین حرفه ای , تک عکس دوربین تلفن همراه , مجموعه عکس حرفه ای و مجموعه عکس موبایل برگزار شد.

وی هدف این مسابقه را ترویج اندیشه های امام دانست و ادامه داد: اقشار مختلف جامعه از فرد 14 ساله تا 70 ساله در این مسابقه حضور یافتند و آثار برگزیده در موسسه تنظیم و نشر امام خمینی ره به نمایش درخواهد آمد و سپس به صورت کتاب جمع آوری میشود, البته این نمایشگاه پس از یک ماه به صورت دوره ای در قم, تهران و خمبن هم دایر خواهد شد,

دبیر اجرایی مسابقه هم بیان داشت: در راستای برگزاری این مسابقه 3 کارگاه عکاسی و 2 اردوی آموزشی تشکیل شد و در بخش ویژه از عکاسان قدیمی که در زمان حیات و رحلت امام خمینی ره به حرفه عکاسی میپرداختند تقدیر شد.

گفتنی است اختتامیه این مسابقه همراه با معرفی نفرات برتر و آغاز نمایشگاه آثار شرکت کنندگان, ساعت 17 امروز در نگارستان امام خمینی برگزار میشود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اختتامیه مسابقه عکس روح الله 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.