مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

بهره برداری از مدرسه آیت‌الله رفسنجانی

مدرسه آیت‌الله رفسنجانی در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: مدرسه آیت‌الله رفسنجانی با ۱۰ کلاس درس، ظرفیت ۳۶۰ دانش آموز دارد که در محل آموزشگاه استعدادهای درخشان ناحیه ۴ شیراز، ساخته شده است.

وی ادامه داد: مدرسه آیت‌الله رفسنجانی باید به عنوان مرکزی برای توسعه و ترویج اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شناخته شود.

آذری با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از روحانیون تاثیر گذار، توانمند و با استعداد کشور است، تصریح کرد: همیشه به دنبال این بودیم مدرسه‌ای به نام آیت‌الله رفسنجانی نامگذاری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس به برخی تالیف‌های آیت‌الله هاشمی در دوران نوجوانی و جوانی اشاره کرد و افزود: انجام فعالیت‌های علمی در سنین نوجوانی و جوانی نشان‌دهنده استعداد سرشار آن عالم بزرگوار است.

وی ایران دوستی را از دیگر ویژگی‌های خاص آیت الله رفسنجانی برشمرد و ادامه داد: اعتلای ایران اسلامی و توسعه کشور از خواسته‌های وی بود، چنانچه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، در دوران سازندگی، همه تلاش خود را برای اعتلای کشور به کار برد و حاصل این عقیده، علاقه مردم به وی است.

انتهای پیام/ن

ساخت مدرسه آیت‌الله رفسنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار