اختتامیه بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر

بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌ها خاتمه یافت.

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اختتامیه بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری، با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و هنرمندان در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

هیئت داوران برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر معرفی کرد:

در بخش برشور و پوستر، لوح تقدیر و جایزه نقدی به جواد هیاریان برای نمایش «سکوت» و رضا موری برای نمایش «بادبان و دریا را باد برده است» اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی لباس جشنواره نیز به صورت مشترک به نمایش‌های «در زنجیر البرز» و نمایش «یک به علاوه دو» تعلق گرفت.

در بخش موسیقی هم ضمن اهدای لوح تقدیر و جایزه به احسان صمدی پور برای نمایش «در زنجیر البرز»، یاسر الله‌بخشی و مصطفی محمدی برای نمایش «بادبان و دریا را باد برده است» جایزه دریافت نمودند.

هیت داوران، طراحی صحنه نمایش‌های «فرزند»، «من آنجا نیستم» و «یک به علاوه دو» را نیز به ترتیب اول تا سوم معرفی کردند.

در بخش بازیگری مرد هم سید مهدی حسام الذاکرین برای نمایش «یک به علاوه دو» رتبه اول، حجت الله یدالهی برای نمایش «بادبان و دریا را باد برده است» رتبه دوم و امین جعفری برای نمایش «من آنجا نیستم» و اردوان محمودیان برای نمایش «یک به علاوه دو» به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش بازیگری زن، آرزو عبدالهی برای نمایش «یک به علاوه دو» مقام اول، فهیمه خسروی برای نمایش «بادبان و دریا را باد برده است» و ساره هاشمی برای نمایش «من آنجا نیستم» به صورت مشترک مقام دوم و پریا امینی برای نمایش «سکوت» و فریده فردیان برای نمایش «فرزند» به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

رتبه اول کارگردانی نیز به امیر بهاور اکبرپور برای نمایش «یک به علاوه دو» رسید و مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزی‌پور کارگردان‌های نمایش «بادبان و دریا را باد برده است» رتبه دوم و مهرداد کردیان برای نمایش «من آنجا نیستم» رتبه سوم را کسب کردند.

هیئت داوران ضمن تشکر از نویسندگان غیر بومی، جایزه نقدی و لوح تقدیر این جشنواره را به نمایش‌های «یک به علاوه دو» و «فرزند» اهدا کرد.

در پایان بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «یک به علاوه دو» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور به عنوان نمایش برتر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ۹۶ و با رقابت ۶ اثر شامل «فرزند» به کارگردانی بابک رافعی، «من آنجا نیستم» به کارگردانی مهرداد کردیان و «در زنجیر البرز» به کارگردانی احمد حمیدیان و احمدرضا حیدری از بروجن، «سکوت» به کارگردانی پریا امینی و «یک به علاوه دو» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور از شهرکرد و «بادبان و دریا باد برده است» به کارگردانی مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزی پور از فارسان در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار گردید.

داوری آثار بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر را مهدی حامد سقائیان، محسن سلیمانی فارسانی و محمد‌رضا سمیع بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار