مشتری ناراضی، بانک را به آتش کشید + فیلم

این مرد عصبانی قصد داشت با ریختن بنزین بانک را به آتش بکشد که خود به دام شعله های سوزان آتش گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک آتش گرفتن یک مشتری ناراضی در یکی از بانک های  ملبورن استرالیا را به تصویر می کشد. " نور اسلام "  22 ساله هنگامی که  قصد داشتن تمام پول های پس اندازش را از بانک بیرون بکشد وقتی با اتلاف وقت و طفره کارمندان بانک در اجرای درخواستش مواجه شد در اقدامی عجیب  تصمیم گرفت  این بانک را به آتش بکشد.

 وی پس از لحظاتی در حالی که یک باک بنزین در دست داشت دوباره وارد بانک شد و با ریختن بنزین اقدام به روشن کردن فندک کرد. اما شعله‌های آتش مهلت فرار به وی نداد و ناگهان تمام بدن وی غرق شعله های سوزان آتش شد. در این ویدئو مشاهده می شود که مشتریان وحشت زده با دیدن صحنه بنزین ریختن وی در بانک تلاش می کنند تا از بانک خارج شوند. همچنین در لحظه حادثه، یک زن در حالی که نوزادش را با کالسکه حمل می کرد در بانک حضور داشت.

 بنا به گزارش یاهو نیوز استرالیا " نور اسلام " به دلیل طولانی شدن کار بانکی اش در دریافت 442 دلار پس اندازش بسیار عصبانی شد و دست به این اقدام زد.

او که  اکنون دچار سوختگی 60 درصدی شده و در بیمارستان بستری است با چندین اتهام روبروست. بنا به گفته پلیس خسارت وارده بر اثر این حادثه  به بانک حدود 1.7 میلیون دلار برآورد می شود.

 

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک آتش گرفتن مشتری عصبانی در بانک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
حتما نوبتش روپارتی بازی کردن عصبی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
خدا رو شكر در كشور از اينجور آدمها نداريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
دمش گرم
Australia
محمد
۰۷:۵۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
ای جانم