آیت‌الله بطحایی در نطق پیش از دستور مجلس خبرگان رهبری:

مسئولین به جای شعار به فکر انقلاب و مطالبات مردم باشند

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان گفت: مردم هم در عهد و پیمان خود با خدا، پیامبر و ائمه عملاً باقی باشند و ارزش‌های اسلام را رعایت کنند.

مسئولین به جای شعار به فکر انقلاب و مطالبات مردم باشندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛ آیت‌الله سیدهاشم بطحایی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور مجلس خبرگان با اشاره به ایام پیش رو ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سرور و سالار شهیدان گفت: تشکر از ملت شریف ایران که در تمام این چهل سال در حمایت و حفظ انقلاب با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن به وظیفه و وفای خود نیکو عمل کردند.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی مواضع توسط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خاطرنشان کرد: می‎طلبید که کاندیداهای محترم ریاست جمهوری شئون جمهوری اسلامی را رعایت می‌کردند و به جای مچ‌گیری و یقه‌گیری به یکدیگر تعارف می کردند. همچنین به امام راحل تأسّی‌ می‌نمودند که آن بزرگ‌مرد به نحوی در نجف به آقای حکیم می‌گوید: آقا شما جلو بیافتید ما طلبه‌ها دنبال شما حرکت کنیم.

وی افزود: بدیهی است که اگر چنین عمل کرده بودند امر دائر می‌شد میان گزینش خوب و خوب‌تر نه اینکه تبدیل شود به گزینش بدو بدتر؛ که امید است در آینده کسانی کاندید و تأیید شوند که از این افکار مبرّا باشند زیرا در اسلام ریاست مردود است.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت بنی اسرائیل در صحرای سینا نیمه راه انقلاب ضد آن شدند و از انقلاب فاصله گرفتند، گفت: ولی انقلاب اسلامی ایران که ملت ندای امام را لبیک گفتند انصافاً‌ تا امروز پایدار و با وفا باقی ماند.

آیت‌الله بطحائی با تاکید بر اینکه اینک وظیفه مسئولین و سردمداران است که به جای شعار و خودگرائی به فکر انقلاب و مطالبات مردم باشند، تصریح کرد: مردم هم در عهد و پیمان خود با خدا و پیامبر و ائمه عملاً باقی باشند و ارزش‌های اسلام را رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

مردم در عهد و پیمان خود با خدا، پیامبر و ائمه عملاً باقی باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار