آیت‌الله مکارم شیرازی:

مشکل فرودگاه قم حل شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی فرودگاه قم می‌تواند بسیار در جذب گردشگر تأثیرگذار باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و مدیران شهرداری قم که در موسسه امام سجاد(ع) برگزار شد، با بیان اینکه مردم انتظار حل مشکلاتشان را از سوی مسئولان دارند، اظهار داشت: در راه‌ حل مشکلات مردم برخی قوانین دست‌وپا گیر وجود دارند که تنها مختص شهرداری است و جزو قوانین مملکتی نیست و باید شورای شهر اقدام به برطرف کردن آن‌ها کند.

وی افزود: مردم انتظار دارند که مشکلاتشان هر چه سریع‌تر حل و زودتر بتوانند به هدف‌های خود برسند برای نمونه آن‌ها انتظار دارند کار دریافت پروانه ساختمانی‌شان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم مسائل و مشکلات برخی مناطق خطر خیز قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از این مناطق مسیر پردیسان است که لازم است هر چه سریع‌تر مشکل این منطقه حل شود و در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.

 آیت‌الله مکارم شیرازی مسئله فرودگاه قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی فرودگاه قم می‌تواند بسیار در جذب گردشگر تأثیرگذار باشد، ازاین‌رو باید به این پروژه اهمیت داد و باید مشکل آن برطرف شود.

انتهای پیام/س

راه اندازی فرودگاه قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
احمد
۲۲:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
چرا سیاسی کاری می کنند. ؟