مهاباد؛

سرانه ورزشی سردشت نصف سرانه استان

فرماندار سردشت : سرانه ورزشی شهرستان نصف سرانه استان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، نژاد جهانی در دومین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان سردشت که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد گفت: محرومیت و محدودیت یکی از عوامل و منشاء مشکلات این شهرستان است که در همه حوزه ها بویژه حوزه ورزش و جوانان چشمگیر است.

جهانی اضافه کرد: هزینه های تمام شده در این شهرستان مرزی و دور از مرکز بسیار بالاست و باید در توزیع اعتبارات جبران شود.

فرماندار سردشت در خصوص سرانه ورزشی گفت: سرانه ورزشی شهرستان نصف سرانه استان است و این در حالی است که سرانه استان نیز نسبت به سرانه ورزشی کشور عقب ماندگی دارد.

وی با بیان اینکه اقداماتی در حوزه ورزشی شهرستان در حال انجام است تصریح کرد: با به نتیجه رسیدن این اقدامات بهبود نسبتاً مطلوبی در حوزه ورزش شهرستان حاصل خواهد شد.

 در ادامه عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه همکاری، همدلی و از خودگذشتگی یکی ازعوامل پیشرفت و توسعه است گفت: برای توسعه شهرستان علی الخصوص در حوزه ورزشی باید تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین تقویت شود.

چمن گلی گفت: در تخصیص اعتبارات بصورت ویژه به شهرستان سردشت توجه شده و بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات 27 درصد مالیات بر ارزش افزوده به این شهرستان تخصیص یافته است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان، در صورتی که سرمایه گذار برای احداث اماکن ورزشی پیدا شود آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره اینکه آموزش یکی از نیازهای اساسی شهرستان است افزود: آمادگی داریم تا بسترهای آموزش را در این شهرستان فراهم کنیم و همچنین در برگزاری جشنوارهای ملی درحوزه ورزش همکاری نماییم.
انتهای پیام/ع


تاکید فرماندار سردشت آذربایجان غربی بر توجه بیشتر دولت بر شهرهای مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.