با شروع سال تحصیلی؛

پیشگیری جدی از آسیب های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید به صورت جدی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ ماشا الله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از برنامه خوب معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت در همین راستا خبر داد و افزود: برای پیشگیری از آسیب های حوزه فضای مجازی، مواد مخدر،کودک آزاری و تهدیدهای فراروی دختران و پسران، برنامه های خوبی در دستور کار داریم که امیدواریم با همکاری مناسب مجموعه آموزش و پرورش، مسئولان واحدهای دانشگاهی و سایر ادارات مرتبط بتوانیم در این زمینه گامهای مثبتی برداریم و البته در این خصوص نقش کلیدی و سازنده رسانه ها در انعکاس این اقدامات و مطالبه گری از نهادهای مسئول بسیار موثر خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاهها، به صورت جدی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط های آموزشی از طریق برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزش همگانی اقدام خواهیم کرد.

وی به طرح "نماد" (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان) هم اشاره کرد و گفت: پلیس یکی از اعضای اصلی این طرح است و امیدواریم با اجرای آن شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس باشیم.

ملایی در پایان از خانواده ها خواست: همانطور که در تامین نیازهای مادی فرزندانشان دلسوزانه تلاش می کنند در زمینه تربیت صحیح و روابط دوستانه با آنان نیز کوشا باشند چرا که مدرسه به تنهایی قادر به انجام این مهم نمی باشد و لازم است که خانواده ها نیز با هماهنگی و همکاری با مدرسه زمینه رشد متعادل آینده سازان میهن عزیزمان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

پیشگیری  از آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.