معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 6 امامزاده خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت:همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در شش امامزاده شهرستان های خراسان شمالی برگزار می شود .

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 6 امامزاده خراسان‌شمالی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وا مور خیریه استان، حجت الاسلام علی اکبر صفری گفت:همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، 31 شهریورماه سال جاری همایش شیرخوارگان حسینی در بجنورد  ساعت 9:30دقیقه صبح در محل امامزاده سیدعباس (ع) و با سخنرانی «فرشته تختی» کارشناس مسائل خانواده برگزار می شود .

وی ادامه داد:این همایش در شهرستان شیروان در محل امامزاده حمزه رضا (ع) ساعت 9 صبح و با سخنرانی «حجت الاسلام پرهیزکار» و در شهرستان فاروج در امامزاده سید جعفر(ع) سیاهدشت ساعت 15 و با سخنرانی «حجت الاسلام وردی زاده» همراه خواهد بود .

صفری افزود: سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان اسفراین «حجت الاسلام نجف زاده» و در شهرستان مانه و سملقان «حجت الاسلام مرادی» است که هر دو برنامه ساعت 9 صبح و به ترتیب در امامزاده جعفربن موسی علیه السلام کوشکی و امامزاده ابراهیم علیه السلام انصار اجرا می شود .

وی یادآورشد: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمه هم ساعت 15 و با سخنرانی «حجت الاسلام ابراهیمی فرد» در محل امامزاده فخرالدین (ع)م ایور خواهد بود.

انتهای پیام/ع

همایش شیرخوارگان حسینی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.