سامانه جامع مهندسی در شرکت توزیع برق مازندران با هدف مکانیزه کردن فعالیتهای واحدهای طراحی و نظارت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیروس کرامتی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: سامانه جامع مهندسی در راستای توسعه سیستم های تحت وب در حوزه مهندسی و نظارت و سیستم سازی با لحاظ سه رویکرد اساسی تسریع و تکریم ارباب رجوع با حذف کامل فرآیندهای زائد و بازبینی آنها، حذف مدارک کاغذی و الکترونیکی کردن فرآیندها در راستای اهداف دولت الکترونیک ، ایجاد وحدت رویه در مکانیزه کردن سطوح کنترل و نظارت در امور و ستاد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح ایجاد و توسعه سامانه جامع مهندسی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ۴ مرحله مجزا از سال ۹۴ در معاونت مهندسی و نظارت و با همکاری کلیه امور توزیع ۱۶ گانه این شرکت آغاز شد.

کرامتی با بیان اینکه مرحله اول زیر سیستم مدیریت واحدهای طرح و مرحله دوم زیرسیستم محاسبات طراحی (DCS) با صددرصد پیشرفت انجام شد، افزود: مرحله سوم زیرسیستم نظارت در دست  اقدام است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: قابلیت های سامانه مهندسی باعث ایجاد قابلیت های فنی و مدیریتی جدیدی در مجموعه مهندسی و نظارت شده است و توسعه این سامانه در حال حاضر ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

مکانیزه شدن فعالیت های واحدهای طراحی و نظارت توزیع برق مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۳:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
کار بسیار جالبی انجام شده
آخرین اخبار