دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزیدگان خود را شناخت

دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به ایستگاه آخر رسید و بر اساس رأی هیئت داوران برگزیدگان خود را شناخت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شامگاه سه شنبه آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در محل تالار گلشن بجنورد برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش آرای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی متشکل از حسین طوسی معتمد، میلاد اکبرنژاد و مهران امام بخش به شرح ذیل است؛

بروشور: لوح تقدیر و دو میلیون ریال وجه نقد به جلیل حاتمی طراح پوستر و بروشور نمایش هفت سین سال 63 از اسفراین رسید.

نور پردازی: لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به رضا رضایی از جاجرم برای نورپردازی نمایش زیر باران از تو می خوانم تعلق گرفت.

موسیقی: لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال را مهلا رئوفی برای نمایش اقیانوس آرام از شیروان دریافت کرد.

طراحی لباس: لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به امیرعلی پریز از بجنورد، طراح لباس نمایش دوئل برای نخوت تعلق گرفت.

طراحی صحنه: لوح تقدیر این بخش همراه با سه میلیون ریال وجه نقد به محمود آزاد از اسفراین برای طراحی صحنه نمایش هفت سین سال 63 رسید.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و پنج میلیون ریال وجه نقد به احسان کمالی طراح صحنه نمایش پایان را من تعیین می کنم به عنوان برگزیده این بخش تعلق گرفت.

بازیگری:

تقدیر: هیئت داوران از امیر حصاری، مهدی ایزانلو و محیا درگزی، گروه فرم نمایش دوئل برای نخوت با اهدای لوح تقدیر و سه میلیون ریال وجه نقد، تقدیر کرد.

بازیگری سوم مرد: لوح تقدیر و سه میلیون ریال وجه نقد مشترکا به امید غفاری برای بازی در نمایش اقیانوس آرام از شیروان و امیرحسین جان نثار برای بازی در نمایش ما به هم دروغ نمی گیم از بجنورد رسید.

بازیگری دوم مرد: امیرعلی پریز از بجنورد برای بازی در نمایش دوئل برای نخوت و بهنام محمدزاده برای بازی در نمایش هفت سین سال63 از اسفراین، لوح تقدیر و چهار میلیون ریال جایزه این بخش را دریافت کردند.

بازیگری اول مرد: هیئت داوران، احمد زعفرانی را برای بازی در نمایش پایان را من تعیین می کنم از بجنورد برگزیده این بخش اعلام کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و شش میلیون ریال وجه نقد به این بازیگر تعلق گرفت.

بازیگری سوم زن: رتبه سوم به بازیگر نمایش ما به هم دروغ نمی گیم از بجنورد تعلق گرفت و آزاده حیدرزاده لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون مبلغ سه میلیون ریال جایزه این بخش را دریافت کرد.

بازیگری دوم زن: لوح تقدیر به همراه چهار میلیون ریال جایزه این بخش به بازیگر نمایش ما به هم دروغ نمی گیم، مهسا درگزی از بجنورد رسید.

رتبه نخست بازیگری زن: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ شش میلیون ریال به فاطمه قدرتی از گرمه برای بازی در نمایش کمکم کن رسید.

همچنین هیئت داوران از نیلوفر ذبیحی، بازیگر نوجوان نمایش ما به هم دروغ نمی گیم با اهدای لوح تقدیر و یک میلیون ریال وجه نقد تقدیر کرد.

کارگردانی:

رتبه سوم: لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به کارگردان نمایش ما به هم دروغ نمی گیم از بجنورد رسید و مهدی کشمیری جایزه این بخش را دریافت کرد.

رتبه دوم: لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به محمد یحیی آبادی از اسفراین برای کارگردانی نمایش هفت سین سال 63 تعلق گرفت.

رتبه نخست: امیرحسین روحانی از بجنورد، کارگردان نمایش پایان را من تعیین می کنم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ هشت میلیون ریال جایزه این بخش را از آن خود کرد.

نویسندگی: در این بخش هیئت داوران ضمن اهدای لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به انیسه حاجی زاده نویسنده نمایش کمکم کن، در این بخش هیچ انتخابی نداشت.

معرفی دو نمایش از خراسان شمالی به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر 

هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی متشکل از حسین طوسی معتمد، میلاد اکبرنژاد و مهران امام بخش، دو نمایش از این جشنواره را بدون اولویت به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، نمایش پایان را من تعیین می کنم به کارگردانی امیرحسین روحانی از بجنورد و نمایش هفت سین سال 63 به کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین به جشنواره بین المللی فجر معرفی شدند.

دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از 26 تا 28 شهریورماه جاری با حضور هشت گروه نمایشی در مجموعه تئاتر شهر بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.