برگزاری 70 برنامه فرهنگی ، مذهبی، هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایلام از برگزاری 70 برنامه با محوریت امر به معروف و نهی از منکرخبر داد.

برگزاری 70 برنامه فرهنگی ، مذهبی، هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی کریمی گفت : در اولین روز از هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر که جمعه هفته جاری با عنوان وحدت کلمه، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر، شوراها و طلایه داران این حوزه به صورت اجتماع سازمان یافته در نماز جمعه شرکت می کنند.


وی اعلام کرد : دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته خواهد بود و نمازگزاران بعد از اتمام نماز با راهپیمایی در مسیر بلوار شهید بهشتی و تجمع و قرائت بیانیه لزوم اشاعه و توجه بیش از پیش بر فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه توسط اقشار مختلف مردم تاکید می کنند.


کریمی افزود : دومین روز با نام فرهنگ ایرانی اسلامی، دانش آموزان و امر به معروف و نهی از منکر با حضور ائمه جمعه و مسئولان استان ایلام با لزوم توجه دانش آموزان و اولیای مدارس به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدرسه دخترانه علامه حلی واقع در میدان مادر ایلام برگزار می شود.


وی استقلال فرهنگی دانشگاهیان و امر به معروف و نهی از منکر را عنوان سومین روز از هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: برگزاری همایش تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و مسئولان استان برگزار می شود.


انتهای پیام/ه


مراسم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.