شافعیان: تیم های آسیایی قدرتمند هستند / تیم ما با سال قبل تفاوت زیادی دارد

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: تیم ما با گذشته تفاوت زیادی دارد و تنها ۸ بازیکن از تیم قبلی را در اختیار داریم.

شافعیان: تیم های آسیایی بسیار قدرتمند هستند / تیممان با سال قبل تفاوت زیادی داردنشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تمرینات این تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیاگفت: تمریناتمان را از ابتدای مرداد شروع کردیم و هم اکنون دو ماه است که تمرینات ما ادامه دارد.ما در این مدت اسامی نفرات مورد نیازمان را به باشگاه داده ایم و باشگاه هم همکاری خوبی با ما داشته است همچنین در این مدت تمرینات بدنسازی و کار با توپ خوبی داشتیم  و به آمادگی خوبی رسیده ایم.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در ادامه گفت : از 26 شهریور به تهران آمده ایم و در این مدت دو بازی دوستانه داشته ایم همچنین قرار است فردا راهی اربکستان شویم تا در این مسابقات حاضر شویم .

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا نفرات تیم نسبت به گذشته تغییری داشته است یا خیر بیان داشت : تمام  نفرات تیم  نسبت به گذشته تغییر کرده اند به طوری که ما تنها 8 بازیکن قدیمی را حفظ کرده ایم . از ترکیب  سال گذشته 3 نفر از لار و 5 بازیکن از شیراز داریم و بقیه بازیکنان جدید هستند همچنین ما در این مدت 7 ملی پوش را هم جذب کرده ایم . 

شافعیان درباره بازی  های دوستانه گفت : به لطف هیات هندبال شیراز در مسابقات استان شرکت کردیم و 5 بازی انجام دادیم همچنین  با تیم نفت و گاز گچساران هم  بازی رفت و برگشت انجا دادیم تا به آمادگی حوبی برسیم . البته این تمام بازی های ما نبود و تیم شهید چمران از زمانی که به تهران آمده است هم 2 بازی دوستانه برگزار کرده است .

برای ارتقا جایگاهمان در آسیا تلاش می کنیم

او در ادامه گفت: قرار بود برای برگزاری چند دیدار دوستانه و برپایی اردویی تدارکاتی راهی ترکیه و ارمنستان شویم اما این اتفاق نیافتاد زیرا هماهنگی ها بسیار دیر انجام شد و تیم هایی که قصد داشتند با ما بازی کنند هر کدام برنامه های دیگری داشتند و به همین دلیل ما نتوانستیم اردوی خارجی که می توانست به ما کمک زیادی داشته باشد را داشته باشیم .

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان درباره حریفان آسیایی شان در رقابت های قهرمانی باشگاههای آسیا  بیان داشت : حریفان آسیای ما با توجه به شناختی که ار دوره گذشته و در نخستین تجربه حضورمان در مسابقات بانوان آسیا داریم فهمیدیم که تیم ها بسیار قدرتمند هستند.در این دوره از رقابت ها   2 تیم از قزاقستان حضور دارند که هر دو تیم از تیم ملیشان هم قوی تر هستند زیرا بازیکن خارجی خوبی جذب کرده اند . همچنین 2 نماینده ازبکستان هم  تیم بسیار خوبی دارند  به طوری که تیم ملی ما  در رقابت با آن ها بازی خود را واگذار کرده است  با این حال خوشبین هستیم که در این مسابقات بتوانیم بهتر از قبل عمل کنیم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم .

او در ادامه گفت : مسابقات غرب و شرق آسیا جدا است  و در این مسابقات  که ما حضور داریم تیم هایی از غرب و مرکز آسیا هستند . ازبکستان و قزاقستان هر کدام با دو تیم و هند و ایران هر کدام با یک تیم در این رقابت ها حاضر می شوند .

مشکل مالی نداریم/هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی است

شافعیان در پاسخ به این سوال که آیاتیم هندبال شهید چمران لارستان با مشکل مالی مواجه است یا خیر بیان داشت : تاکنون هزینه های زیادی انجام شده است و تغییرات زیادی نسبت به قبل وجود داشته است که از جمله آن ها می توان به هزینه های صورت گرفته برا جمع کردن تیم قدرتمند در رقابت های لیگ و حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا اشاره کرد .

او درباره مسابقات لیگ برتر هم گفت : برنامه ریزی های خوبی در این دوره صورت گرفته است. ابتدا قرار بود مسابقات لیگ برتر از 14 مهر آغاز شود اما با درخواست باشگاه ما قرار شد این مسابقات از 28 مهر استارت بخورد زیرا ما تا 10 مهر در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور داریم .

شافعیان ادامه داد : تیم خوبی جمع کردیم و هدفمان آن است که بتوانیم از عنوان قهرمانیمان در لیگ دفاع کنیم . همچنین قصد داریم به رتبه مان در آسیا بهبود ببخشیم و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در پایان و درباره جذب بازیکن خارجی عنوان کرد : ابتدا قرار بود بازیکن خارج جذب کنیم اما مشکلاتی به وجود آمد که این اتفاق به تاخیر افتاد با این حال امیدوارم این اتفاق بیافتد و ما بتوانیم از بازیکن خارجی در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار