وزارت نیرو اعلام کرد:

هيئت‌های مذهبی از اشتراک‌های موقت برق استفاده كنند

هيئت‌ها در سراسر كشور می توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تكایا، حسینه ها و مكان های سوگواری سالار شهیدان، با مراجعه به امور برق های توزیع در سراسر كشور، نسبت به درخواست اشتراک موقت اقدام کنند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شرکت توانیر با توجه به فرارسیدن ماه محرم، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم از كلیه مشتركان در سراسر كشور و به ویژه هیئت های مذهبی درخواست می شود ،ضمن صیانت از منبع ارزشمند انرژی برق از هرگونه استفاده غیر مجاز و غیر قانونی از شبكه‌های توزیع برق به طور قطع خودداری كنند.

هیئت‌ها در سراسر كشور می توانند به منظور تأمین برق مورد نیاز تكایا، حسینه ها و مكان های سوگواری سالار شهیدان، با مراجعه به امور برق های توزیع در سراسر كشور، نسبت به درخواست اشتراک موقت اقدام کنند.

همچنین از تكایا و هیئت‌های مذهبی درخواست می شود به منظور حفظ ایمنی عزاداران، ضمن رعایت فاصله جانبی و ارتفاع دربرپایی چادرها و تكایا با شبكه های برق، از تجهیزاتی سالم و بدون ایراد فنی در برق رسانی استفاده کنند تا مانع از بروز حوادث ناخواسته شوند.

درعین حال خواهشمند است به منظور تأمین روشنایی مكان‌های مذكور از لامپ‌ها و پروژكتورهای روشنایی LED و SMD (فوق كم مصرف) استفاده و پس از پایان مراسم نسبت به خاموش كردن كلیه تجهیزات برقی، اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اطلاعیه توانیر برای تأمین برق تکایا در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار