اد رویس: کره‌شمالی باید تحت فشار دیپلماتیک و مالی قرار بگیرد

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعمال فشار دیپلماتیک و مالی علیه کره شمالی را بزرگترین چالش کنونی پیش‌روی آمریکا دانست.

اد رویس: کره‌شمالی باید تحت فشار دیپلماتیک و مالی قرار بگیردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از پایگاه اینترنتی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، اد رویس در گفتگو با شبکه سی ان ان درباره تهدید فوری ناشی از برنامه هسته ای و برنامه موشک های بالستیک کره شمالی که بخش هایی از آن در این پایگاه اینترنتی قرار گرفت، گفت: «بزرگترین چالش ما در حال حاضر، اعمال فشار دیپلماتیک و مالی کامل علیه کره شمالی و گرفتن تعهد از کشورهای دیگر برای اعمال این فشار است. این یک بمب هیدروژنی است که آنها در اختیار دارند. بنابراین، این پاسخ رئیس جمهور ما برای تمرکز بر (اعمال) فشار کامل - دیپلماتیک و مالی - است. ما به تبعیت از این تحریم ها نیاز داریم.»

وی افزود: «ما از سال 2005 تحریم های مالی علیه بانک هایی در چین اعمال کردیم که برای حمایت از نظام کره شمالی لازم بودند، می دانیم که دیکتاتور (کره شمالی) در آن زمان نمی توانست حقوق ژنرال های خود را بپردازد، و آنها پول برای برنامه موشک های بالستیک قاره پیما نداشتند. آنها مجبور بودند آن برنامه را متوقف کنند. ما دوباره باید همان کار را بکنیم. این تاثیری است که قرار است این تحریم ها بگذارد. ما نیاز داریم که بانک بازرگانی و بانک کشاورزی چین که بانک هایی دولتی هستند، از این تحریم ها تبعیت کنند و آنها باید بین تجارت با ما و کره شمالی، یکی را انتخاب کنند. ما با ارسال این پیام، در این مسیر گام برداشته ایم، زیرا اگر ما این کار را بکنیم، در نهایت اهرم (فشار) علیه کره شمالی در اختیار داریم تا بار دیگر آنها را وادار به نشستن پای میز مذاکره یا واداشتن آنها به تبعیت از تحریم ها کنیم.»

 

انتهای پیام/

 

اظهارات اد رویس علیه کره شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار