مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز خبر داد؛

استفاده از متروی شیراز در ۳ روز اول مهر ۹۶ رایگان است

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: استفاده از متروی شیراز در سه روز اول مهر رایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسدالله حاجی‌زمانی مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، در راستای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مترو به عنوان سالم‌ترین و امن‌ترین شیوه حمل ونقل درون شهری و نیز به منظور کمک به کاهش ترافیک در روز‌های ابتدائی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز شنبه اول مهرماه تا روز دوشنبه سوم مهرماه، خدمات مترو به صورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز سومین حرم اهل بیت (ع) قرار می‌گیرد.

وی افزود: در فاز یک از خط یک در حال حاضر ساعت فعالیت مترو از ۶:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب است و هر ۱۵ دقیقه یک سفر انجام می‌شود.

حاجی زمانی ادامه داد: در فاز دوم خط یک قطار شهری این کلان‌شهر نیز، ساعت فعالیت از ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر که با آغاز سال تحصیلی تلاش داریم آن را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه به علت نبود تامین قطار مورد نیاز در خط دو فاز یک، فاصله حرکت قطار‌ها در این خط هر نیم ساعت یک سفر است، تصریح کرد: طول مسیر خط دو فاز یک از میدان الله ایستگاه شهید دستغیب تا زندیه است و با تعویض قطار تا میدان احسان امتداد دارد.

گفتنی است در حال حاضر بلیط چند سفره متروی شیراز با کارت شهروندی همچنان ۵۰۰ و تک سفره با توکن "سکه‌های الکترونیکی" نیز ۶۰۰ تومان است.
انتهای پیام/ر

خدمات رایگان مترو در سه روز اول مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار