بازتاب سخنان حسن روحانی در رسانه‌‎های روسی + عکس

سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت. روحانی در اظهاراتی، سخنان ترامپ را بی‌ادبانه و کاملا کینه‌توزانه خواند.

بازتاب سخنان حسن روحانی رییس جمهوری ایران در رسانه‌‎های روسی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ادبیات جاهلانه، زشت، کینه توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی‌پایه‌ای که از زبان رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران شنیده شد، نه تنها در شأن سازمان ملل نبود بلکه در تقابل با خواسته امروز ملت‌ها برای مقابله با جنگ و تروریسم قرار داشت؛ ترامپ باید بابت اظهاراتش از ملت ایران عذرخواهی کند.

این سخنان رئیس جمهور در بسیاری از رسانه ها از جمله رسانه های روسی بازتاب پیدا کرد که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.

 بازتاب سخنان حسن روحانی رییس جمهوری ایران در رسانه‌‎های روسی +عکس

بازتاب سخنان حسن روحانی رییس جمهوری ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در رسانه روسی اسپوتنیک: روحانی سخنان ترامپ را بی ادبانه و کاملا کینه توزانه خواند.

 بازتاب سخنان حسن روحانی رییس جمهوری ایران در رسانه‌‎های روسی +عکس

بازتاب سخنان حسن روحانی رییس جمهوری در پایگاه خبری تسارگراد یکی از رسانه های روسی: روحانی ترامپ شعله ور شده از نفرت را سر جای خود نشاند.

انتهای پیام/

بازتاب گسترده سخنان روحانی در رسانه‌های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.