ملت انقلابی و باتمدن ایران اسلامی جواب دندان شکنی به سخنان ترامپ خواهند داد.

اظهارات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در خصوص سخنان ترامپ در سازمان ملل

نماینده ولی فقیه در استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با ابراز تاسف از سخنان رییس جمهور امریکا در صحن سازمان ملل گفت : ترامپ نه الفبای ادب و اخلاق را میداند و نه با اصول اولیه دیپلماسی اشناست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره سابقه تمدنی ملت بزرگ ایران گفت : ملت بزرگ، ریشه دار و انقلابی ایران مانند همیشه به ایادی استکبار نشان خواهد داد که زیر بار زور نمیرود و تسلیم خواست غیر عقلانی دشمنان انقلاب نخواهد شد .

وی با اظهار تاسف از اینکه فرد بی ادب و بد اخلاقی نماینده ملت امریکا را برعهده دارد :افزود اقای ترامپ به دنیا ثابت کرد امریکا کشوری بی ریشه ای است که فقط با منطق زوردرصدد تحقق خواسته های نابجای خود است.

استاندار زنجان هم با اشاره به بداخلاقی رئیس جمهور  آمریکا در سازمان ملل گفت :آقای ترامپ نشان دادکه این شخص با فرهنگ وتمدن غنی ملت ایران وشخصیت رهبرمعظم انقلاب آشنا نیست .

درویش امیری افزود :ترامپ باید بداند که برجام حاصل کار نمایندگان کشور های مختلف و توافقی  بین المللی است .

وی اظهارات ترامپ رانشان از ضعف جدی دولت امریکا دانست و گفت:ایران به تعهدات خود در برجام پایبند است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند :اگر امریکا بخواهد برجام را نقص کند باپاسخ سخت و کوبنده ملت ایران مواجه خواهد شد.

انتهای پیام /ر

پاسخ استاندار و امام جمعه زنجان به سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.