فرمانده انتظامی استان:

آمادگی پلیس برای تامین امنیت مراسمات عزاداری شهادت امام حسین (ع) / استفاده از تجهیزات به روز در تامین امنیت محرم

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسمات ایام محرم گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات به روز در کنار سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت فعالیت می‌کند.

آمادگی پلیس برای تامین امنیت مراسمات عزاداری شهادت امام حسین (ع) / استفاده از تجهیزات به روز در تامین امنیت محرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیتان و بلوچستان «ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم»گفت: نیروی انتظامی با راه اندازی قرار گاه محرم و برنامه ریزی دقیق انجام شده آماده تامین مراسم عزاداری امام حسین (ع) می‌باشد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای استقرار و حفظ امنیت مراسمات در آماده باش کامل می‌باشد، گفت: مجموعه نیروی انتظامی با تقویت ایستگاه‌های پلیس، گلوگاه‌های بازرسی و کمر بند ایمنی سراسر استان آماده تامین امنیت عزاداران حسینی می‌باشد.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با استفاده از بالگرد، گشت‌های هوایی در سراسر استان در طول این ایام انجام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به استفاده از تجهیزات به روز برای حفظ امنیت مراسم عزادارای گفت: در اکثر شهر‌های استان با استفاده از دوربین‌های به روز به طور مداوم توسط کارشناسان پلیس مراسم عزاداری و نقاط جرم خیز مورد پایش تصویری قرار دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت و به ویژه اعضاء شورای تامین، سپاه پاسداران و سر بازان گمنام امام زمان (عج) در این ماموریت با پلیس همکاری دارند تا مردم در امنیت کامل به عزاداری بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تولید امنیت یک امر جمعی است، گفت: اعضاء هیئت امناء مساجد و تکایا باید با روسای کلانتری محل خود همکاری داشته باشند تا این مراسمات در کمال شکوه و امنیت کامل برگزار شود.

سردار قنبری اظهار داشت: به پیام‌ها و متن‌هایی که باموضوع توهین به مقدسات اسلامی و اختلاف بین مذاهب (شیعه و سنی) در فضای مجازی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شوند توجه نکنید، زیرا اینگونه پیام‌ها از سوی دشمن و با هدف بر هم زدن آرامش و امنیت شهروندان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سبستان و بلوچستان در پایان افزود: شهروندان هشدار‌های انتظامی در جهت پیشگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه موارد امنیتی با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

استفاده از تجهیزات به روز در تامین امنیت محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار