مدیر امور شعب پست بانک فارس خبر داد؛

پرداخت ۱۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

مدیر امور شعب پست بانک استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون، پست بانک فارس ۱۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد فرهنمد مدیر امور شعب پست بانک استان فارس در آیین افتتاح باجه خدمات پست بانک روستای زیغان بخش مرکزی شهرستان مُهر گفت: از این میزان ۷۸ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات ۱۰۰ میلیون الی ۲۰۰ میلیون ریالی به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در ارتباط با بخش کشاورزی در زمینه آب، خاک و صنایع تبدیلی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

فرهنمد بیان کرد: از سوی صندوق توسعه ملی، در شهر‌های با جمعیت کمتر از ۱۰ هزار نفر و همچنین روستاها، پست بانک به عنوان یکی از بانک‌های عامل انتخاب شده که در بخش‌های مختلف آماده ارائه تسهیلات به متقاضیان است.

مدیر امور شعب پست بانک استان فارس تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۴۸ دستگاه خود پرداز پست بانک در روستا‌های این استان فعال شده است که پنج دستگاه آن متعلق به مناطق روستایی شهرستان‌های مُهر و لامرد است

در این آیین، همزمان با افتتاح باجه پست بانک بخش‌های مرکزی و وراوی شهرستان مُهر، باجه روستای زیغان این بخش نیز به همراه خود پرداز بانک به بهره برداری رسید.

هم اینک بیش از ۴۰۰ باجه روستایی پست بانک در فارس فعال است.

شهرستان مُهر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

ارائه تسهیلات به متقاضیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.