‍ معاون استاندار کرمان گفت: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبات غیر اجرایی را تصویب نمی کنیم.

فدائی: اثربخشی اولویت اصلی برگزاری کار گروه رفع موانع تولید استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدجواد فدائی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید براینکه نمی توان اقتصاد استان را معطل دریافت مجوزهای لازم از برخی کمیسیونها در تهران کرد، گفت: برخی از این کمیسیون ها هر چندماه یکبار برگزار می شود و در این رابطه مدیران بانکها باید به نحوی عمل کنند که این مجوزها سریعا اخذ شود و یا اینکه اختیار این کمیسیون ها به استان داده شود.


محمدجواد فدائی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان، افزود: معتقدیم جلسه ای که در آن اختیار تصمیم گیری نداشته باشیم، بی تاثیر است و نباید آن را برگزار نمود.


وی ادامه داد: مدیران باید با اختیارات کامل در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور یابند تا بتوان مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را برطرف کرد و در غیر اینصورت، برگزاری جلسات بی فایده است.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان خاطرنشان کرد: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبات غیر اجرایی را تصویب نمی کنیم زیرا به دنبال اثرگذاری این جلسات و رفع موانع موجود در مسیر واحدهای صنعتی و تولیدی هستیم.


در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی اروند چرخ، کرمان موتور و شرکت تولیدی مرغ گوشتی لنگری زاده بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.


همچنین در این جلسه مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد تایید قرار گرفت.


انتهای پیام /س

 

توسعه اقتصاد کرمان را نمی توان معطل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار