گیل آبادی:

اظهار نظر خانم امانی در مورد هزینه چاپ گزارش عملکرد شهرداری تهران کذب است

گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در دوره قالیباف گفت: اظهار نظر خانم امانی عضو شورای شهر تهران درخصوص چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد شهرداری تهران و هزینه‌ای بالغ بر بیست و هشت میلیارد تومان کذب است.

اظهار نظر خانم امانی در مورد هزینه چاپ گزارش عملکرد شهرداری تهران کذب استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در دوره قالیباف  در پی اظهار نظر خانم امانی عضو شورای شهر تهران درخصوص چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد شهرداری تهران و هزینه‌ای بالغ بر بیست و هشت میلیارد تومان، ضمن اعلام کذب بودن این خبر گفت:این عضو محترم شورا یا نمی‌داند بیست و هشت میلیارد تومان چقدر است یا بااینگونه فعالیت‌ها آشنا نیست یا از سر نا آگاهی و با زاویه سیاسی فقط خواسته حرفی بزند.

وی بیان کرد:کل بودجه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با تمام فعالیت‌های گسترده آن در زمان قالیباف به نه میلیارد تومان هم نمی‌رسید، از این رو اعضای محترم شورا و نمایندگان مردم باید در اظهارات خود وجه انصاف وکارشناسی را رعایت کنند و تمام انرژی خود را مصروف خدمت به مردم کنند.

گیل آبادی  این اظهارات را قابل پیگرد قانونی دانست و گفت:چنین اخبار کذبی نمی‌تواند خدمات گسترده در زمان شهردار سابق را مخدوش کند و مردم را در این خصوص بهترین معیار و ملاک ارزیابی دانست.

لازم به ذکر است؛شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در واکنش به اقدام خبرنگاران برای رسانه ای کردن  هزینه ماشین و تبلت اعضای شورای پنجم ، به هزینه چاپ کتاب عملکرد قالیباف شهردار اسبق تهران با هزینه 29 میلیارد تومان اشاره کرد که چرا  خبرنگاران جناحی رفتارمی کنند و  این موضوعات را پیگیری نمی کنند؟

انتهای پیام/

صرف هزینه 28 میلیاردی برای چاپ کتاب گزار ش عملکرد قالیباف کذب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
این پیر زن چی میگه ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار