پليس كرمان از انتقال 663 كيلو گرم مواد مخدر جلوگيری كرد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش پليس ، سوداگران مواد افيونی در انتقال 663 كيلوگرم ترياك ناكام ماندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمانگفت: با اشرافيت كامل اطلاعاتی و كنترل مبادی استان ،يك محموله مواد مخدر به وزن 663 کیلوگرم توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت كشف شد.
وی بیان داشت: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی اقدام به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر کرده و با تعقیب و مراقبت خودرو درمحور کفه گزنجان شهرستان بافت اقدام به اجرای کمین نموده و با استفاده از علائم هشداری به خودرو ایست داده می شود که راننده خودرو به ایست ماموران توجهی نکرده و اقدام به فرار می کند.
سردار بنی اسدی فر تصريح كرد: در نهایت خودرو با شلیک ماموران متوقف و راننده و سرنشین خودرو با استفاده از تاریکی هوا و پستی بلندی منطقه اقدام به فرار می کنند .
وی گفت: در بازرسی از خودرو 663 کیلو و 230 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان درپايان ضمن بيان اينكه،اميدواريم با تلاش های مستمر پليس و همكاری ساير ارگان ها و نهادهای ذيربط، با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شاهد كاهش تقاضا برای اين مواد ويرانگر باشيم افزود: پليس همواره در جهت حفظ و سلامت مردم قدم بر مي دارد و مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر با جديت دنبال می شود.
انتهای پیام/ی

جلوگیری از انتقال 663 كيلو گرم مواد مخدر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار