مادر سوری که پلیس لندن به اشتباه پسر بی‌گناهش را به اتهام بمب‌گذاری متروی این شهر بازداشت کرده بود، بر اثر فشار روحی سکته کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ بازداشت «یحیی فرخ»، جوان 21 ساله سوری که به اتهام مشارکت در بمب‌گذاری در متروی پارسونز گرین لندن از سوی پلیس این شهر بازداشت شده بود، فشار روحی زیادی بر اعضای خانواده وی به ویژه مادرش وارد کرد تا جاییکه این زن میانسال دچار حمله قلبی شد.

بی‌گناهی یحیی فرخ پس از 5 روز بازداشت نزد پلیس لندن، اثبات و او آزاد شد؛ اما مادرش به دلیل شرایط وخیم سلامتی همچنان در بیمارستان بستری است.

سکته قلبی مادر سوری پس از بازداشت فرزند بی گناهش

خانواده یحیی بارها به اداره پلیس آمده و اعلام کردند فرزندشان هیچ ارتباطی با گروه های تروریستی نداشته و هرگز از آنها حمایت نکرده است. این خانواده سوری سال 2013 و بوسیله قایق از دریای مدیترانه عبور کرده و خود را به اروپا رسانده بودند.

یحیی در محل کارش در یک رستوران از سوی پلیس ضد تروریسم لندن بازداشت شد. مالک رستوران به ماموران گفت تاکنون هیچ رفتار مشکوکی از این جوان سر نزده و به او اعتماد کامل دارد.

خانواده فرخ خواستار عذرخواهی رسمی پلیس لندن شده اند زیرا آنها موجب شدند این خانواده به عنوان یک تهدید تروریستی به جهان معرفی شود.

دوستان خانواده فرخ معتقدند پلیس لندن باید به آنها غرامت پرداخت کند زیرا بازداشت بی‌مورد یحیی موجب سکته قلبی مادر خانواده شد.

 انتهای پیام/

مادر مظنون تروریستی لندن سکته کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار