تخصیص اعتبار میلیاردی به طرح های ورزشی و آموزشی اندیمشک

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد امکانات ورزشی و زیر ساخت های آموزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد قلاوندی، مدیر آموزش و پرورش اندیمشک در آئین افتتاح مجهزترین سایت آموزشی اندیمشک در محل آموزشگاه دخترانه 9 دی با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای تامین زیر ساخت های آموزشی این شهرستان گفت: این اعتبار برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان درحال هزینه شدن است.

وی تکمیل استخر و افتتاح آن طی 10 روز آینده و نیز تکمیل مجموعه ورزشی حجاب برای بانوان را از جمله کارهای انجام شده در این راستا عنوان کرد.

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای مصون نگه داشتن نسل دانش آموز از گزند آسیب ها و هجمه های فرهنگی دشمن، باید زیرساخت های آموزش و پرورش را تقویت کرد.

وی افزود: در اندیمشک برای بهبود زیرساخت های آموزشی تلاش بسیار خوبی انجام شده است و ارتقا رتبه های متعدد در این مجموعه و انجام پروژه های متعدد آموزشی و سایر برنامه های موثر گامی برای تحول در آموزش و پرورش شهرستان بوده است.

پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک هم با تشریح گام های حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان اذعان داشت: در سال های قبل شاهد بدهی در مجموعه آموزش و پرورش اندیمشک، نابسامانی در آموزشگاه ها و نیز تجهیزات و نامطلوب بودن رتبه های علمی در شهرستان بودیم.

وی اظهار کرد: آمار شهرستان موجب نگرانی شده بود، اما خوشبختانه با تلاش مسئولان برای تحول در وضعیت آموزش و پرورش شهرستان گام های موثری برداشته شد.

جهانگیری گفت: اجرای پروژه های متعدد، تجهیز کردن بسیاری از مدارس، ارتقا سطح آموزشی مدارس و کسب رتبه های برتر عملی نتیجه این تلاش ها بوده است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: 12 پروژه متعدد بنیاد برکت به منظور توسعه و بهبود زیرساخت های آموزشی در شهرستان در حال اجرا است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک هم با تاکید بر لزوم تلاش جدی دانش آموزان برای کسب علم و دانش اذعان اظهار داشت: مدرک گرایی امروز به عنوان آفت اصلی در علم ما مطرح است که باید برای حل این معضل تلاش شود.

وی گفت: واقعیت این است که ما مسلمانان انتشار دهنده های اصلی علم بوده ایم و نباید از این مهم غافل شد.

انتهای پیام/گ

پیشرفت طرح های ورزشی و آموزشی با اعتبار میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.