امام جمعه شهرضا:

ارتقاء جایگاه انتظامی شهرضا یک ضرورت است

امام جمعه شهرضا گفت:ارتقاء جایگاه انتظامی شهرضا یک ضرورت است و امیدواریم این موضوع از طریق شهرستان و استان پیگیری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی  امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، با بیان اینکه هر لقمه‌ای که در هر کجای کشور بر دهان گذاشته می‌شود و در هر پیشرفتی که ایجاد می‌شود، قطره‌ای از خون شهدا وجود دارد، اظهار داشت: شهدای قبل و بعد از انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از همه دلبستگی‌های مادی خود گذشتند تا بتوانند اسلام و ارزش‌های دینی را حفظ کنند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان استان اصفهان در زمینه مبارزات انقلابی و تقدیم هزاران شهید به انقلاب، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیای شهرستان شهرضا، ارتقاء جایگاه انتظامی شهرضا یک ضرورت است و امیدواریم این موضوع از طریق شهرستان و استان پیگیری شود.

فرمانده سابق انتظامی شهرضا در ادامه مراسم، بیان داشت: هر جا مردم در کنار ما بودند و همدلی و هماهنگی بین مردم و پلیس برقرار شد، در کار خود موفق بوده‌ایم.

حمید امیرخانی با بیان اینکه ساز و کار پلیس جلب اعتماد، مشارکت مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی خود است، افزود: در مدت 5 سال گذشته 4 هزار و 700 نفر به خدمت نظام وظیفه اعزام شدند و 1400 پرونده معافیت صادر شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در رسیدن به امنیت اجتماعی، گفت: نوع و میزان مشارکت اقشار مختلف مردم سبب انسجام اجتماعی شده و نظم و امنیت را در جامعه تشکیل می‌دهد.

فرمانده سابق انتظامی شهرضا بیان کرد: در 6 ماهه نخست سال 625 دستگاه خودرو توقیف شد و در حوزه فعالیت‌های پلیس راهور، تصادفات فوتی 25 درصد، تصادفات جرحی 20 درصد و تصادفات خسارتی 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/م 

 

ارتقای جایگاه انتظامی شهرضا یک ضرورت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.