همزمان با آغاز ماه صفر و تردد زوار موکب‌ها آغاز به کار کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آغاز به کار موکب‌های پذیرایی از زوار اربعین در سطح استان خبر داد.

همزمان با آغاز ماه صفر و تردد زوا موکب‌ها آغاز به کار کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام اسماعیل قبادی با اشاره به آغاز  به کار مواکب اربعین در سطح استان گفت: باآغاز ماه صفر و راهی شدن زوار به سمت کربلا موکب‌های پذیرایی از آغاز به کار می‌کنند.

وی با بیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین است، گفت: مجوز موکب‌ها توسط ستاد عتبات عالیات صادر می‌شود و اقدامات صورت گرفته در موکب‌ها در بحث‌های پذیرایی و امور فرهنگی و اسکان موقت زوار تحت نظارت این سازمان انجام می‌شود.

قبادی بیان  کرد: سازمان تبلیغات استان همچنین در دیگر کمیته‌های اربعین از جمله بحث اسکان زوار نیز مشارکت دارد و هیات‌ها و خیرین را برای برپایی موکب تشویق می‌کند.

این مسئول با اشاره به نظارت مداوم بر فعالیت موکب‌ها، گفت: موکب‌ها باید در رعایت بهداشت حداکثر دقت را داشته و لوازم راحتی زوار را فراهم کرده و محلی برای اقامه نماز داشته باشند.

قبادی با بیان اینکه تنها موکب‌های دارای مجوز حق فعالیت دارند گفت: متاسفانه در این بین برخی بدون مجوز موکب برپا میکنند که از این افراد تقاضا داریم حتما برای گرفتن مجوز اقدام کنند، چرا که در صورت مشاهده موکب آن‌ها برچیده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین گفت: این راهپیمایی نماد وحدت دو کشور ایران و عراق است و استراتژی وحدت بخشی برای دو کشور محسوب می‌شود و دشمن از این جمعیت پرشور و شعور هراس دارد.

انتهای پیام/ز


تنها موکب‌های دارای مجوز حق فعالیت دارند

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار