افزایش دوبرابری ظرفیت پذیرش موکب‌های اربعین استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی از افزایش دوبرابری ظرفیت پذیرش موکب‌های اربعین استان مرکزی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی در سومین نشست برنامه ریزی استان مرکزی برای راهپیمایی اربعین حسینی از افزایش دوبرابری ظرفیت پذیرش موکب‌های اربعین استان مرکزی خبرداد.

حسن بیگی با بیان اینکه ستاد اربعین این استان امسال روزانه از ۲۰ هزار زائر حرم حسینی در آیین پیاده روی اربعین پذیرایی خواهد کرد افزود: ظرفیت پذیرش روزانه زائر در موکب‌های استان مرکزی سال گذشته ۱۰ هزار نفر بود وامسال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و جذب کمک‌های مردمی به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد اربعین استان مرکزی بایدفراتر از وظیفه و با عشق و علاقه به اهل بیت (ع) باشدو مدیران با استفاده از این فرصت ظرفیت‌های خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

مجید عسگری دبیر ستاد اربعین استان مرکزی هم در این جلسه گفت: رویکرد ستاد اربعین این استان امسال از عمرانی به خدمات رسانی تغییر پیدا کرده ودر بخش‌های خدماتی، پشتیبانی و درمانی برنامه ریزی شده است.

عسگری افزود: ستاد اربعین استان مرکزی علاوه بر خدمات رسانی با استقرار در در پایانه شهر مهران و راه اندازی بیمارستان صحرایی به زائران خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: ستاد اربعین استان مرکزی یک هفته قبل از اربعین در موکب‌های داخلی و خارجی خدمات رسانی را آغاز می‌کند وتا چهار روز پس از اربعین این خدمات رسانی ادامه خواهدداشت.


انتهای پیام / ج


سومین نشست برنامه ریزی استان مرکزی برای راهپیمایی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.