رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از تشکیل جلسه‌ای برای پاسخگویی به اتهامات و جمع‌بندی نهایی در روز دوشنبه خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل جلسه‌ای برای بررسی پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیر عامل این صندوق، بانک سرمایه و فانی وزیر سابق آموزش و پرورش خبر داد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: این نشست با هدف پاسخگویی به اتهامات موجود در پرونده صبح فردا (دوشنبه 3 مهر ماه) برگزار می‌شود.

کوچکی نژاد تصریح کرد: بعد از این نشست جمع‌بندی درباره پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان انجام می‌شود تا به صحن علنی مجلس تقدیم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
1-از یک طرف می گن معلم کم داریم از طرف دیگه خدای شما و من شاهده که خانم من با مدرک ارشد و دانشجوی دکتر و یک سال معلم نمونه انتخاب شدن فعلا کلاس نداره.
2-بعضی از مدارس الان دارن معاون می گیرند تا ساعت ازاد شود برای معلم های آزاد
3-دانش آموز بد بخت هنوز معلم نداره
4-ما سال 1384 مبلغ 30 هزار تومان برای سهام بانک سرمایه کم کردن احتمالا کل معلمان کشور باشد حالا بعد از 12 سال رفتم میگم سود یا وام بهم بدید می گه سود شما شده 570 تک تمونی میگم وام میگه اصلا نداریم ......
-
یک معلم
۰۸:۴۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
با پول این صندوق میتوان آموزش و پرورش کشور را متحول کرد ولی متاسفانه .....
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۲۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
بی خیال بابا هرچه پرونده های دیگه به نتیجه رسید .اینم به نتیجه میرسه.همیشه هرکی از منصبش خلع میشه اونوقت بگیر ولش نکن راه میندازن.اما همیشه افرادی که سر کارن سالم و پاکدستن.آخر شر عه و هرچه معلمه
آخرین اخبار