مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: نقص فنی وبریدن ترمز عامل تصادف مینی بوس سرویس مدرسه با تریلی درخیابان میرزا آقاخان کرمان بود.

نقص فنی سرویس مدرسه عامل تصادفبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در خصوص حادثه تصادف یک مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان کرمانی، گفت: حدود ساعت 13 امروز یک مینی‌بوس در حال بازگرداندن دانش‌آموزان دبیرستان متوسطه اول فرهیختگان ناحیه یک کرمان از مدرسه بود که با یک تانکر آب تصادف کرد و در این حادثه 20 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: یک نفر سرپایی مداوا شد و 19 نفر به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی همگی خوب است و از بیمارستان مرخص شدند.

عباسپور اضافه کرد: این مینی‌بوس از سرویس‌های مجوزدار تحت‌نظر پیمانکاران شهرداری بوده است و اطلاعات اولیه حاکی از آن است که تانکر آب در کنار جاده پارک بوده و این تصادف به دلیل نقص فنی و بریدن ترمز مینی‌بوس اتفاق افتاده است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان، پس از اطلاع از حادثه به بیمارستان شهید باهنر این شهر رفته و پیگیر وضعیت دانش‌‌اموزان بودند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در خصوص مشکلات فنی سرویس‌های مدارس مسئولیتی ندارد، گفت: در خصوص صلاحیت راننده و معاینات فنی سرویس‌های مدارس، شهرداری‌ها و وزارت کشور پاسخگو هستند.

انتهای پیام/ح

منبع فارس

نقص فنی عامل زخمی شدن دانش آموزان کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.