عضو کمیسیون انرژی از بررسی واگذاری شبهه‌دار چند پمپ بنزین با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی خبر داد.

بررسی نحوه واگذاری چند پمپ بنزین شبهه‌دار در کمیسیون انرژیجلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: تحولات بازار نفت و چگونگی تعامل کمیسیون انرژی با وزارت نفت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین واگذاری چندین جایگاه سوخت که در سال گذشته با وجود شبهاتی فروخته شده بود که در این جلسه با حضور مسئولان وزارت نفت و سازمان خصوصی‌سازی بررسی شد.

نماینده مردم ایلام تأکید کرد: سال گذشته کمیته نفت در کمیسیون انرژی درباره نحوه واگذاری این پمپ بنزین‌ها بررسی‌هایی را انجام داد که مشخص شد با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی آنها واگذار شده‌اند که در آن زمان معاون پالایش وزارت نفت اعلام کرد که این موضوع مربوط به سازمان خصوصی‌سازی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی اظهار کرد: در جلسه امروز هم مسئولان سازمان خصوصی‌سازی بیان داشتند که این پمپ بنزین‌ها بر اساس قیمت‌های کارشناسی شده واگذار شده اگرچه از دیدگاه ما آن نیز دارای ابهامات است.

میرزایی خاطرنشان کرد: قرار است کمیته نفت درباره این موضوع بعد از بررسی‌های لازم جمع بندی کرده و گزارش نهایی را به کمیسیون انرژی ارائه کند.

انتهای پیام/

 

بررسی نحوه واگذاری چند پمپ بنزین شبهه‌دار در کمیسیون انرژی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
اصن این پمپ بنزینای کنار خیابونا مایه ترافیک و بدبختیه مردمه من ده پونزده سال پیش به شرداری نوشتم اینا باس بره تو خیابونای فرعی تا صفشون ترافیک درس نکنه و تابلواشم بزنن تو خیابونای اصلی که مردم پیداشون کنن ولی دریغ از یه کلمه جواب
آخرین اخبار