فرمانده انتظامی چادگان گفت: شهروندان هنگام مسافرت منزل خود را به افراد قابل اعتماد سپرده و به هیچ عنوان خالی از سنکه رها نکنند تا شاهد سرقت نباشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهراب قره قانی  اظهار داشت: از شهروندان شهرها و روستاهای بخش مرکزی و چنار رود تقاضا داریم اشیاء گران قیمت و وجه نقد در منزل نگهداری نکنند و در صورت نگهداری چناچه قصد مسافرت داشتند، به محل امن انتقال دهند.

وی افزود: شهروندان هنگام مسافرت منزل خود را به افراد قابل اعتماد سپرده و به هیچ عنوان خالی از سنکه رها نکنند تا شاهد سرقت نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان بیان داشت: پلیس شهرستان چادگان آماده دریافت اخبار و اطلاعات مربوط به سارقین،  افراد مشکوک در محل زندگی و فروشندگان مواد مخدر جهت برخورد قاطع با آنان است.

قره قانی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهم مراقب فرزندان خود باشند و هر گونه قضیه مشکوک در محل زندگی مشاهده کردند را به پلیس 110 گزارش دهند تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: تقاضا داریم شهروندان در این راستا با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند تا یک شهر خوب همراه با آرامش و آسایش برای مردم و مسافران توریستی در شهرستان چادگان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م 

 

توصیه‌های فرمانده انتظامی چادگان به شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار