دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و منزل در کاشمر

با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر سارق حرفه‌ای خودرو و منزل در حین فرار با شلیک پلیس زمینگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر  گفت: تیم گشتی کلانتری ۱۱ کاشمر ساعت سه بامداد دوم مهرماه به زن و مرد جوانی که سرنشین یک خودروی سواری سرقتی بودند مظنون شدند.

وی افزود:مرد جوان با این بهانه که زن همراهش را به عقد موقت خود در آورده پیاده شد تا مدارک وسیله نقلیه را از صندوق عقب بردارد. اما او در این لحظه پا به فرار گذاشت و در تاریکی شب متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: ماموران انتظامی زن جوان را دستگیر و به تعقیب متهم فراری پرداختند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: پس از گذشت ۱۲ ساعت، پلیس با اقدام‌های اطلاعاتی و جستجو‌های گسترده متهم فراری که در ارتفاعات شمالی کاشمر مخفی شده بود را ردزنی و دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در زمان دستگیری با استفاده از یک چماق به سمت ماموران انتظامی حمله ور شد و قصد داشت با این کار راهی برای فرار خود باز کند. اما پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و سپس، شلیک گلوله به سمت متهم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر  افزود: اصابت گلوله به پای چپ متهم او را زمین گیر کرد و متهم به بیمارستان کاشمر انتقال یافت و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.

باقری گفت: بررسی سوابق متهم که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد حاکی از ۱۸ فقره سرقت خانه‌های مسکونی و خودرو در شهر‌های گرگان و تربت حیدریه است و احتمال این که او در دیگر شهر‌ها و استان‌های کشور نیز مرتکب سرقت شده باشد وجود دارد.

وی افزود: تحقیقات از این سارق حرفه‌ای با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

مین گیر شدن عامل ۱۸ فقره سرقت با شلیک پلیس




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.