نیمکت خالی اما پر از امید استقلال

تیم فوتبال استقلال درحالی پا به رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر می‌گذارد که این بار منصوریان سرمربی مستعفی در این تیم حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال درحالی پا به رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر می‌گذارد که این بار بدون حضور منصوریان سرمربی مستعفی در برابر حریفی همچون سپیدرود رشت به میدان می‌رود.

منصوریان که در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد، استعفای خود را شبانه به مدیران آبی پوشان تحویل داد تا سکان هدایت استقلال دچار سردرگمی شود.

با توجه به استعفای منصوریان، دستیاران او نیز یک به یک از تیم کنار رفتند تا در این میان تنها مک در موت مربی بدنساز و صالح مصطفوی آنالیزور تیم باقی بمانند و نکته قابل توجه این است که استقلال در این روزها باید به گونه‌ای به مصاف تیم سپیدرود رشت برود که مک در موت را نیز به دلیل اخراج در دیدار مقابل ذوب‌آهن روی نیمکت ندارد و سرمربی موقت استقلالی‌ها باید از روی سکو نظاره‌گر بازیکنان خسته و ناامید آبی پوش باشد.

به این ترتیب استقلالی‌ها فردا در صورتی پا به ورزشگاه عضدی رشت می‌گذارند که روی نیمکت تنها افرادی همچون مصطفوی، نصراله عبدالهی، ستوده، مدد جباری و البته نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال را در اختیار دارند و مک در موت هم از روی سکو و بدون حضور در کنار زمین آبی‌ها را همراهی می‌کنند.

خانم خزاعلی

شرایط سخت و طاقت‌فرسا در این روزها باعث شده تا استقلالی‌ها از روز گذشته کمپینی را تشکیل دهند تا با کلمه *با هم* بتواند از این شرایط سخت عبور کنند.

شرایطی که بسیار می‌تواند در ورزشگاه غیر خانگی و بدون حضور سرمربی مستعفی و یا حتی سرمربی موقتی که اجازه حضور در کنار زمین را هم ندارد، دشوار باشد.

به هر ترتیب آبی‌پوشان در دیدار فردا با حمایت هواداران و تعداد نفرات اندکی که روی نیمکت خواهند نشست به مصاف تیم سپیدرود رشت می‌رود.

انتهای پیام/

نیمکت نصف و نیمه استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار