نونهالان کاراته کای ایلامی صاحب سه مدال کشوری شدند

رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: کاراته کاهای نونهالان ایلامی در مسابقات قهرمانی کشور در ردهای سنی خردسالان و نونهالان شدند.

نونهالان کاراته کای ایلامی صاحب سه مدال کشوری شدند

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛احمد کریمی راد رئیس هیات کاراته استان ایلام بیان کرد: مسابقات نونهالان کاراته کاهای ایلامی با حضور 18 استان و 600 ورزشکار در پنج رده سنی به میزبانی تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه کاراته کاهای سبک وادوریو ایلامی در رده پایه صاحب مدال شدند، افزود: محمدهادی ویسی در وزن 38- رده خردسالان و ابوالفضل اسدی در وزن 50+ رده نونهالان صاحب 2 نشان طلا شدند و در وزن 39- کیلو گرم در رده سنی نونهالان نیز سید محمد یاقوتی مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

کریمی راد یادآور شد: کاراته کاهای خردسال و نونهال ایلامی با مربیگری آقای حائری در شهرستان مهران فعالیت دارند و تیم ایلام را در این مسابقات صاحب سه نشان رنگارنگ کردند.

ورزش های رزمی در استان ایلام مطلوب و مورد علاقه عموم مردم هستند به خصوص اینکه دختران و پسران ایلامی در سال های اخیر مدال های مختلف قهرمانی در رقابت های مربوط به این رشته ها کسب کرده است.

هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.

انتهای پیام/ د

مدال برای نونهالان کاراته کای ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.