دبیرکل مجمع محققین و مدرسین گفت: ورود به مباحث انتخابات ریاست جمهوری آینده از الان زودهنگام است و به نفع کشور نیست.

موسوی تبریزیآیت‌الله سید حسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: فعالیت‌های مجمع محققین و مدرسین با جدیت پیگیری می‌شود و پرداختن به کارهای تحقیقی از اولویت‌های ماست.

وی درباره برگزاری زمان کنگره مجمع محققین و مدرسین، ادامه داد: احتمالا در آینده کنگره‌ای برگزار می‌کنیم اما تاکنون تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مطرح شدن نام برخی مسئولان از اکنون برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400، گفت: ورود به مباحث انتخابات ریاست جمهوری آینده، زودهنگام است و به نفع کشور نیست هنوز چند ماه از آغاز به کار دولت جدید نگذشته است و همه باید دولت را یاری کنیم تا بتواند مشکلات مردم را حل و فصل کند.

آیت‌الله موسوی‌تبریزی گفت: هر روز که نباید به فکر انتخاب رئیس‌جمهور باشیم تا انتخابات آینده حدود چهار سال باقی مانده است، صحیح نیست  با طرح چنین مسائلی کشور را به سمت حاشیه ببریم.

وی گفت: سه یا چهار ماه مانده به برگزاری انتخابات سال 1400، می‌توان در مورد کاندیداها تصمیم‌گیری کرد و هر جناحی رایزنی‌های خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار