مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآبادگفت: 105نفر از مددجویان عنبرآبادی در شش ماهه نخست امسال به مشهد مقدس و ۹ نفر به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی رئیسی، مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی وتفریحی و برگزاری برنامه های فرهنگی به منظور تقویت بنیه اعتقادی ، علمی و دینی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود گفت: ۱۰۵ نفر از مددجویان عنبرآبادی در شش ماهه نخست امسال به مشهد مقدس و ۹ نفر به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند.
وی با اشاره به اینکه این تعداد مددجواز محل کمک ها خیران و اعتبارات امداد در قالب طرح شوق زیارت به سفر زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شده اند، افزود: ۲۰ نفر از ایتام تحت حمایت این شهرستان نیز طی ماه گذشته با کمک خیران و حامیان نیکوکار به مشهد مقدس اعزام شدند.
رئیسی طرح شوق زیارت را یکی از طرح های کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.
وی گفت: مشارکت گسترده خیران در طرح شوق زیارت موجب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستند، رهسپار مشهد مقدس کنیم.
مدیر کمیته امداد شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در جهت ایجاد نشاط و شادابی در بین مددجویان است، افزود: اردوهای دانش آموزی با هدف رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین نوجوانان و جوانان تحت حمایت و ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

اعزام مددجویان به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.