یادواره مدافعان حرم در قزوین

یادواره مدافعان حریم ولایت با حضور تنی چند از خانواده شهدای ۸ سال دفاع مقدس ومدافع حرم در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردار حسین دقیقی مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت : مردم استان قزوین یکی در دوران دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید، جانیاز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب "تحصیل، تهذیب نفس و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است" افزود: جوانان ما با رعایت این سه اصل میتوانند ادامه دهنده راه شهدا باشند و از آرمان آن‌ها پاسداری کنند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به شهید محسن حججی به عنوان الگوی جوانان اضافه کرد: با تکلیف گرایی، اعتماد به نفس، امید نداشتن به دشمن، نترسیدن و پذیرش حقارت دشمنان می‌توان تئوری پیروزی خون بر شمشیر را عملی کرد و بر دشمنان اسلام و ایران فائق آمد، همانطور که این نظریه بار‌ها در دوران دفاع مقدس و هم اینک در دفاع از حرم تجربه اهل بیت شده است.

ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان هم گفت: این یادواره با هدف تجلیل از شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای گمنام، مدافعان حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

در پایان این یادواره از خانواده تعدادی از شهیدان و جانباران دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

یادواره مدافعان حریم ولایت با حضور خانواده شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار